Szybki kontakt: sklep@tulua.pl, tel. 880 363 793
Darmowa dostawa od 250 PLN

Fioletowe szkło i opakowania

Fioletowe szkło chroni kosmetyki świeże najlepiej

To kolejny poziom dbania o świeżość. Perfekcyjne warunki mikrobiologiczne w trakcie produkcji, testy, badania, lodówki, szkło, a teraz dodatkowo szkło o bardzo specyficznych właściwościach, które nie przepuszcza szkodliwych częstotliwości światła do wnętrza opakowania.

Fioletowe szkło

Świeże kosmetyki tak samo, jak nasza skóra, potrzebują ochrony – Tulua korzysta ze szkła fioletowego – Violet Glass firmy Miron. 

Słońce jest niesamowite – ożywia przyrodę, daje światło i ciepło, pozwala na produkcję tlenu, absorbcję dwutlenku węgla przez rośliny. Paradoksalnie jednak sprawia, że ​​rzeczy naturalne, w tym nasza skóra, szybciej się starzeją. Przyspiesza rozpad molekularny. Tulua chroni wszystkie cenne i delikatne składniki swoich kosmetyków poprzez fioletowe szkło biofotoniczne.

Fioletowe szkło ma wyjątkową właściwość – odfiltrowuje szkodliwe promienie widma światła widzialnego i przepuszcza część fal UVA i podczerwonych, dzięki czemu produkty wewnątrz pozostają świeże przez dłuższy czas. Dokładniej, szkło Miron Violet umożliwia penetrację 25-45% światła w zakresie 380-420 nanometrów (częstotliwość fioletu i UVA) oraz około 60% penetracji w zakresie 730-1050 nanometrów (częstotliwość podczerwieni). Te części widma światła wydają się energetyzować cząsteczki organiczne przechowywanych w nich produktów.

Wspaniały fioletowy kolor Miron Violet glass jest wynikiem opatentowanej mieszanki tlenków mineralnych i krzemionki. Tak jak magnes emituje energię, która w ułamku sekundy kieruje igły w tym samym kierunku, tak bioenergia produktów w fioletowym szkle Miron wydaje się być uporządkowana w bardziej spójny i potężny sposób. Osoby wrażliwe na energię często potrafią z zamkniętymi oczami wykryć, czy słoik to fioletowe szkło Miron, czy inny rodzaj szkła. Mówią, że czują wyższą częstotliwość fioletowego szkła Miron.

To nie “tylko kolor”

Konsumenci często skłaniają się ku opakowaniom w kolorze fioletowym. Podczas gdy wszystkie kolory tworzą własne emocje i wibracje, fiolet stwarza pozytywne uczucie spokoju, harmonii i dobrego samopoczucia, a także mądrości i kreatywności. W terapii kolorami fiolet jest kolorem czakry korony i kojarzy się z mądrością, honorem i nadzieją. Austriacki mistyk Jakob Lorber, a także inni mistycy – w tym amerykański uzdrowiciel Edgar Casey – zauważyli szczególne właściwości fioletu. Ponadto, zgodnie ze wschodnimi tradycjami, kolor fioletowy reprezentuje harmonię wszechświata, ponieważ jest połączeniem czerwieni i błękitu (Yin i Yang). Yang jest energią słoneczną – wychodzącą i wolną, podczas gdy Yin to przychodząca – zmagazynowana energia i materia. Yin i Yang w opozycji tworzą wir przepływu energii. Kolor fioletowy – będący Yin i Yang – tworzy podobny wir energii, zapewniając równowagę materii i darmowej energii, ład i chaos. W Miron violetglass smak, kolor, zapach i energia biofotoniczna produktu są lepiej zachowane i często są wzmocnione w porównaniu z innymi materiałami opakowaniowymi.

Ekologia i zero-waste

Jako Tulua szczególnie dbamy o aspekty ekologiczne naszych produktów. To kilka istotnych konkretów:

  • W 90% produktach wykorzystujemy szklane opakowania. Jeśli produkt jest dostarczony w plastikowym opakowaniu, również możesz go odesłać. Niektóre produkty ze względów praktycznych pozostaną w plastikowych opakowaniach – np. krem do rąk (lekki i możliwy do schowania w torebce, z możliwością łatwej i szybkiej aplikacji).
  • Ekologiczne, tekturowe paczki wysyłkowe oraz ekologiczne wypełnienie (tzw. skropak, który pozwala na dobre zabezpieczenie przesyłek, a jednocześnie jest materiałem roślinnego pochodzenia i w pełni biodegradowalnym + bezpiecznym dla środowiska).
  • Za odesłanie opakowań – nagradzamy konkretnym rabatem. 
  • Wykorzystujemy komponenty z certyfikatami eco-cert.

Doceniamy ekologiczne podejście

Dajemy możliwość uzyskania 10% rabatu na kolejny zakup – dla tych, którzy zdecydują się odesłać zużyte opakowania po kosmetykach, również te nie-szklane. W dołączonej do paczki książeczce znajduje się link, w którym można łatwo zgłosić nam taką chęć.

Zawartość jest najważniejsza

W naszą misję wpisuje się podejście: zawartość jest najważniejsza. Opakowania i pudełka są bardzo estetyczne, ale w centrum uwagi są same produkty.